V současné době má asociace 250 členů, z toho je 152 registrovaných online.

Obecná pravidla

 1) Pro možnost přispívat do fóra je nutná registrace. Registrací souhlasíte s obecnými pravidly i podrobnými pravidly tohoto fóra a zavazujete se k jejich dodržování.

2) Nezakládejte duplicitní téma, bude smazáno.

3) Chovejte se slušně, nevyvolávejte zbytečné hádky (FLAME) a nepište mimo téma (OFF TOPIC) do témat, která k tomu nejsou určena. Dbejte prosím pokynů administrátorů. Jsou zakázány vulgarismy a urážky ostatních uživatelů.

4) Je zakázáno diskutovat na témata, která nejsou v souladu se zákonem. 

5) Ve fóru nadepisujte prosím témata srozumitelně a jasně. Témata zakládejte podle možnosti tam, kam patří. Pokud se Vám zdá, že téma se nedá zařadit do žádné sekce, nebo fóra, napište žádost o vytvoření fóra/sekce. Zákaz používání smajlíků v nadpisech. Nadpisy témat pište prosím s velkým počátečním písmenem a českou diakritikou.

6) Nepoužívejte více účtů, resp. identit. To znamená, že jeden uživatel smí mít pouze jeden účet.

7) Dodržujte důsledně pravidla fóra, při jejich porušení budete napomenuti, případně vyloučeni dočasně nebo trvale (BAN).

8) Skupiny uživatelů - Administrátoři, mají oprávnění zasahovat do všech příspěvků a editovat je. Skupiny uživatelů - administrátoři mají také pravomoc vylučovat uživatele z fóra. Toto vyloučení závisí výhradně na jejich zvážení stupně provinění vylučovaných uživatelů.

9) Komerční/obchodní inzerci vkládejte pouze do k tomu určené sekce "Inzerce". Jakoukoliv komerční inzerci nejprve nahlašte administrátorům. Bez toho bude Vaše inzerce smazána a budete zabanováni. 

10) Zakázána jsou uživatelská jména která by mohla vzbuzovat dojem že jejich držitel je někdo kým není a mást tak ostatní uživatele. Typicky například: admin, administrator, moderator, provozovatel, editor, atd.